zaterdag 25 maart 2017

Vergeten groenten in de spotlights zetten

Voor zintuigen ben ik gaan kijken naar verschillende groenten en ben erachter gekomen dat ik al snel onder de indruk was over de kleur en structuur van groentes
Ik ben gaan kijken naar verschillende soorten groenten. Al snel bleef ik hangen bij de vergeten groenten hier in Nederland.
De structuur van de groenten vind ik enorm interessant en de kleuren zijn om niet te vergeten.

Om de groenten op te laten vallen ben ik op verschillende manieren te werk gegaan.
Door de groenten op verschillende manieren te presenteren zorgt dit voor meer indruk.

Ik heb de groenten gedroogd, gesneden, en in t geheel gefotografeerd. Achteraf ben dit met elkaar gaan vergelijken.

Ik heb ervoor gekozen de ruimte clean te houden en een opvallende lamp van gedroogde groenten in het midden te presenteren met daaronder een zuil met een schaaltje verschillende groenten.
Zo zet je op twee manieren de vergeten groenten in de spotlight.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten