donderdag 3 november 2016

eigen blik

''Mijn stukje strand''

Een plek waar ik graag heen ga is het strand. Niet alleen ik ga er graag heen maar het strand is geliefd bij meerdere mensen.
Een plek waar we lekker tot rust kunnen komen. Een plek waar je gezellig heen gaat met vrienden of met geliefden om samen van het zand, het water en de wint te genieten en tot rust te komen.

Maar eigenlijk is het strand niet zo rustgevend en schoon als dat we denken,
En het feit dat we ons vrij voelen wanneer we op het strand zijn is ook best apart.

Na het strand te hebben bezocht viel me vooral een ding op, we eigenen al snel ons eigen plekje op.
In de zomer is dat enorme stuk strand een favoriet voor vele, We komen massaal naar deze plek leggen onze handdoek neer en komen er vervolgens niet meer vanaf .
''Hier ligt mijn handdoek, dit stukje strand is van mij.''

Om het patroon te verduidelijken ben ik naar het strand gegaan en ben het patroon van de vele handdoeken in het zand gaan tekenen.

Om het patroon te doorbreken heb ik een stukje strand toegeëigend ''mijn stukje strand''. Dit stukje strand heb ik uitgetekend in het zand en heb ik met me meegenomen.
Door het zand met me mee te nemen en te delen met meerdere personen wil ik het gekke patroon waarin we ons bevinden op het strand aan men meegeven.
''mijn stukje stand'' is ''jou stukje strand'' is ''ons stukje strand''.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten